.

SERCA GŁOS...

...KAŻDE SERCE MA PRAWO GŁOSU ~ DAŁ MU TO PRAWO SAM BÓG

wtorek, 24 listopada 2015

TATUSIU

Dziękuje że Jesteś...
za każdy sumiennie poświęcony
mojemu istnieniu dzień...
za miłości kwiaty...
które w dzień moich narodzin
Mamusi i mi podarowałeś...

Za Twoją wiarę i ufność Bogu
która ocaliła moje życie...
z powodu czego stracił byś własne
za to jak mnie uczyłeś...
każdego słowa i kroku na ziemi
szanować i kochać Boga oraz ludzi
za każdy życia Twojego trud...
za obrazy miłości sercem malowane
odzwierciedleniem duszy Twojej...

Najbardziej za Twoją wytrwałość...
w miłości do Boga z nadzieją
na zbawienne jutro i piękniejszy dzień...
pomimo piekła...
które Tobie u schyłku życia
najbliżsi którym ufałeś – zgotowali...

Dziś przy mnie Jesteś...
za co Panu Bogu sercem dziękuję
że mogę o Ciebie się troszczyć...
tak jak Ty ongiś o mnie...
za to że byłeś zawsze dla mnie
prawdziwie męskim Autorytetem
jestem z Ciebie bardzo dumna...
dziękując Bogu za Twoje Ojcostwo
Boga i Ciebie miłując na wiek wieków...

W Świąteczny Dzień Ojca
wszystkiego co najpiękniejsze...
z całego serca Tobie życzę
niechaj Dobry Bóg Cię Błogosławi
na każdy życia Twojego czas...
nagradzając miłością - miłość Twoją

...Wdzięczna i kochająca Cię córka

Napisany dnia 23 czerwca 2014 roku, godzina 09:14

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i komentarz
Pozdrawiam bardzo serdecznie

...POEZJA I PROZA ŻYCIA...

...POEZJA I PROZA ŻYCIA...
...Każdy jej w życiu doświadcza...

...WCZEŚNIEJSZE I NAJNOWSZE...

TŁUMACZ

HCH ® AUTORKA "SERCA GŁOSU"

HCH ® AUTORKA "SERCA GŁOSU"
PRAWA AUTORSKIE HCH ® Na stronie " SERCA GŁOS " Publikuję wyłącznie własną twórczość, o różnorodnej tematyce z osobistych życiowych spostrzeżeń. Również, w oparciu o autentyczne i realne doświadczenia z mojego życia. Prawa Autorskie, także dotyczą moich prywatnych zdjęć w Galerii. Toteż, wszelkie ich kopiowanie i powielanie oraz publikowanie moich dzieł amatorskiej twórczości, bez mojej wiedzy, zgody i Autorstwa jest zabronione Prawami Autorskimi z art. praw: (Dz.U. 1994 nr 24 poz.83 z zm.) © Zapraszam również na moją nową stronę bloga „MOJA CODZIENNOŚĆ” wejście znajduje się w zakładce. Dziękuje za uwagę, prawość a także za odwiedziny i czytanie oraz za życzliwie szczery głos Waszych Serc ❤ Halina

...DZIĘKUJE BARDZO - ŻE JESTEŚCIE SERCA ❤

...DZIĘKUJE BARDZO - ŻE JESTEŚCIE SERCA ❤