piątek, 13 listopada 2015

CENTRUM

Oda
Kochana Córeczko Karolciu
Ty jako Jedyna i moje Pierworodne Dziecko
stałaś się mojego istnienia Centrum
Byłaś i Jesteś tym co miało być niemożliwe
co nigdy nie miało dać mi spełnienia
w moim tu ziemskim żywocie...
jako człowiekowi kobiecie matce
z mylnej diagnozy i teorii doktorów
którzy twierdzili jednogłośnie
o mojej niezdolności do potomności
~
Jednakże sam Bóg zdecydował
o Twoim tu zaistnieniu i sprawił poczęcie
Twojego embrionu w moim łonie
w Jego dziele wszech-współistnienia
nas jako kobiet w świecie który stworzył...
a więc niemożliwe stało się możliwe
czego Jesteś niezaprzeczalnym dowodem
Jego Boskiej mocy i łaskawości bycia
którą w sobie nosimy jako Kobiety Matki
przekazując Jego Życie i Miłość sobie nawzajem

Toteż w taki oto sposób Bóg spełnia...
naszą człowieczą naturę w życia przeznaczeniu
mnie jako Twojej matki i Ciebie jako Córci
o którą w moich modlitwach Go bardzo prosiłam
spełniając moją prośbę stałaś się Centrum
mojego ziemskiego tu w Nim istnienia
w życiodajnej wierze i miłości a także nadziei
która jest stabilnym fundamentem bycia
w Darowanym nam wszystkim czasie
jako Jego ziemskich Dzieci

Wiem moja Kochana Córeczko
że Twój dziewczęco kobiecy los był i jest ciężki
że wciąż życie daje Ci się boleśnie we znaki
że trudno jest Ci dźwigać kobieco matczyne życie
dlatego jestem przy Tobie jak Ty byłaś ze mną
w mojej również nie łatwej egzystencji
Jesteś jako Boże światło na drodze naszego spełnienia
od wschodu i zachodu słońca przez całą noc
i gdyby nie Twoja mądrość, zrozumienie i wsparcie...
dziś nie byłoby mnie i Twoich Braci

Cóż jeszcze w podzięce mojego ducha i serca
prócz spisanych tu słów serdecznej wdzięczności
z bytu matczynej mocy mogę Ci podarować
ażeby otrzeć Twoje łzy codzienności...
by dawną radość i uśmiech w Sercu Twoim wywołać
w Najpiękniejszej Duszy i Obliczu mojej Jedynej Córeczki
Karolciu Kocham Cię nieustannie

Twoja ~ Mama

Napisany dnia, piątek 13 listopada 2015 roku, godzina 16:39

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

...Słowa ~ To życiodajne perły a więc spraw, by dodały Komuś w potrzebie niezbednej do Życia energi ~ Podnosząc potrzebującego na Duchu i Sercu ❤ Dokonujesz nimi życiodajnego Cudu ~ Pamiętaj też, że dobra Karma zawsze wraca do Darczyńcy tych bezcennych i nadzwyczajnych Pereł...
...Bardzo dziękuje ~ za każdą, tu pozostawiąną Perłę Twojego Istnienia...

...Codzienność ~ Poezja i proza życia...

...Codzienność ~ Poezja i proza życia...
...Każdy jej w życiu doświadcza...

...Wcześniejsze i najnowsze publikacje...