środa, 18 listopada 2015

DZIŚ

Zrozumiałam to wszystko
czego przez tak wiele lat życia
nie mogłam zrozumieć...
chociaż bardzo się starałam

Potrzeba było tych lat
wielu bolesnych doświadczeń
ażeby w końcu ostatecznie
pojąć i zrozumieć ludzi...

Jacy są naprawdę
jakie są ich bycia cele
jakimi intencjami się kierują
jak i dokąd zmierzają...

Skrupuły są im nieznane
obcy głos Sumienia...
bezprawie jest ich prawem
przemoc bronią niszczenia Życia

Prawym ludziom na Ziemi
tłamszą prawdy głos...
ignorując ich człowieczy Byt
zamykając drogę się Spełnienia

Cywilizacja życia w okowach...
zdążająca do ludzkiej samozagłady
to Świadectwo końca człowieka
do którego doprowadza sam człowiek

Wszystko czego jestem świadkiem
doświadczając w codzienności...
jako żyjąca na ziemi Kobieta
uczy mnie odróżniać Dobro od zła

Dziś doskonale rozumiem...
że nie taka jest droga ludzkości
którą świat kroczy bezmyślnie
dlatego inna być nie mogę

Idąc drogą Człowieczą
wyznaczoną przez Boga
wiem że istnienia byt...
opiera się na Prawie Miłości

Które sercem polecam...
każdemu na ziemi Człowiekowi
nim zakończy się cykl zła
w ziemskiej Istotności

Kto ma rozum niech pojmuje...
kto ma oczy niechaj widzi
mając uszy słyszy Prawdy Głos
by Ocalić swoje własne Życie

Zanim nastąpi ostateczny Koniec
a początek nowej Ziemi...
której Twórcą Jest Sam Bóg
odmieniając jej i nasze Oblicze

Tak więc od ciebie Człowiecze
zależy twój własny Los...
jak teraz jesteś i czy będziesz
z Bogiem Który Był – Jest i Będzie

...Nieskończenie...

Napisany dnia, środa 18 listopada 2015 roku, godzina 09:47

2 komentarze:

  1. Mądre słowa, dające wiele do myślenia. Naprowadza, na właściwą drogę. Treść wiersza, jest mi bardzo bliska. Serdeczności Halinko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Matyldo, ogromnie mi miło że pisana przeze mnie treść wnosi pozytywne wartości do Twojego życia. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie, życząc miłej i spokojnej niedzieli...

      Usuń

...Słowa ~ To życiodajne perły a więc spraw, by dodały Komuś w potrzebie niezbednej do Życia energi ~ Podnosząc potrzebującego na Duchu i Sercu ❤ Dokonujesz nimi życiodajnego Cudu ~ Pamiętaj też, że dobra Karma zawsze wraca do Darczyńcy tych bezcennych i nadzwyczajnych Pereł...
...Bardzo dziękuje ~ za każdą, tu pozostawiąną Perłę Twojego Istnienia...

...Codzienność ~ Poezja i proza życia...

...Codzienność ~ Poezja i proza życia...
...Każdy jej w życiu doświadcza...

...Wcześniejsze i najnowsze publikacje...