sobota, 14 listopada 2015

MOJA GWIAZDECZKO

Oda
Najukochańsza Wnusieńko Aniu
Jesteś jak Gwiazda Zaranna
w naszego bycia i życia Ogrodzie
rozjaśniłaś Swoim Istnieniem
cały jego obszar w każdym z nas
dając poczucie radości...
w spełniającym się przeznaczeniu
zwłaszcza mi jako Twojej babci
oraz wszystkim wokół
maleńkim od Boga zesłanym Życiem
~
Które niechaj dobry Bóg
Wiekuiście Błogosławi...
Stawiając na Twojej Drodze
Niebiańskiego Anioła
by Strzegł Twojej Duszy i Serca
na tym ziemskim łez padole
które zbyt często płyną
z Twoich Bursztynowych oczu
gasząc uśmiech Duszy
i radości Twojego Oblicza

Czego znieść nie mogę
gdyż wiem moja Gwiazdeczko
że masz Prawo do Szczęścia...
jak każdy na ziemi Człowiek
do spokoju i się spełnienia
w każdym miejscu i czasie
czego Ci z serca życzę
jako Twoja babcia
wiedząc jak bardzo cierpisz
i jak wiele już przeszłaś

Wierzę w Miłującego nas Boga
i Jego nad Tobą Opiekę
a także w Twoją w Nim Moc...
przetrwania przeciwności
które przezwyciężysz
osiągając zamierzony cel
odzyskując życia radość
w spokoju swojego tu bycia
wierzę w Ciebie wiedząc
że przenigdy się nie zawiodę

Najdroższa Jedyna Wnusieńko
Swoim cudownym Sercem
i niezwykłą Duchowością...
Uczyniłaś mnie na tym świecie
najszczęśliwszą babcią
Światło które Sobą wniosłaś
oświetliło Życiowe Centrum
i wszystkie Cztery Strony
naszego ziemskiego Istnienia
na moje wiekuiste zawsze

W żadnym słowniku nie ma słów
którymi mogłabym wyrazić
moje w Tobie szczęście...
duchem i sercem najmocniej
dziękuję Bogu i Tobie
za to że się zjawiłaś i Jesteś
Nieskończenie Miłuję Cię moja Aniu

Twoja ~ Babcia

Napisany dnia, sobota dnia 14 listopada 2015 roku, godzina 09:31

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

...Słowa ~ To życiodajne perły a więc spraw, by dodały Komuś w potrzebie niezbednej do Życia energi ~ Podnosząc potrzebującego na Duchu i Sercu ❤ Dokonujesz nimi życiodajnego Cudu ~ Pamiętaj też, że dobra Karma zawsze wraca do Darczyńcy tych bezcennych i nadzwyczajnych Pereł...
...Bardzo dziękuje ~ za każdą, tu pozostawiąną Perłę Twojego Istnienia...

...Codzienność ~ Poezja i proza życia...

...Codzienność ~ Poezja i proza życia...
...Każdy jej w życiu doświadcza...

...Wcześniejsze i najnowsze publikacje...