niedziela, 13 grudnia 2015

AUTORYTET

Autorytetem największym jest Bóg
dzięki niemu nastał mój początek
w Nim moc mojego ziemskiego bycia...
to On obdarzył mnie miłością
życiodajną mocą istnienia
Jemu zawdzięczam spełnienia moc...

Niezależnie od wpływów świata
niezmiennie przy Nim trwam
On sam chroni życie moje...
bez Niego nie byłabym sobą
zginęłabym w otchłani tego świata
dlatego jest dla mnie wszystkim...

Otaczającą kosmosu aurą i naturą
człowieczym sercem w którym mieszka
samą mną kiedy z Nim obcuję...
jest najcenniejszym moim skarbem
którego czas ni złodziej ani morderca
...przenigdy mnie nie pozbawi

Jak byłam tak jestem i będę
tymczasem skarbem moim z wami się dzielę
na koniec do Jego domu resztę zabiorę...
pozostawiając po sobie Jego ślad
chwalebny czyn na Jego cześć życia
i każde wypowiedziane słowo...

Bóg był – jest i będzie
a któż jak Bóg
ja w Nim
z wami jestem
jedna z pośród Was...

Napisany dnia 02 czerwca 2014 roku, godzina 08:25

2 komentarze:

...Słowa ~ To życiodajne perły a więc spraw, by dodały Komuś w potrzebie niezbednej do Życia energi ~ Podnosząc potrzebującego na Duchu i Sercu ❤ Dokonujesz nimi życiodajnego Cudu ~ Pamiętaj też, że dobra Karma zawsze wraca do Darczyńcy tych bezcennych i nadzwyczajnych Pereł...
...Bardzo dziękuje ~ za każdą, tu pozostawiąną Perłę Twojego Istnienia...

...Codzienność ~ Poezja i proza życia...

...Codzienność ~ Poezja i proza życia...
...Każdy jej w życiu doświadcza...

...Wcześniejsze i najnowsze publikacje...