.

SERCA GŁOS...

...KAŻDE SERCE MA PRAWO GŁOSU ~ DAŁ MU TO PRAWO SAM BÓG

środa, 24 czerwca 2015

MOJA MIŁOŚCI

Miłość -
Jest Najcenniejszym
Życia Skarbem...

Cóż z tobą zrobili...
że tak samotnie konasz
z dala od świata
który odrzucił
twój jasny blask
na całe lata
Zdeptali twój honor...
z godności odarli
kpiąc z twojej mocy
szyderstwem
przyodzieli cię
w łachmany

Pomimo goryczy...
którą karmiona jesteś
wciąż w moim sercu
nieustannie bijesz
promiennym światłem
którego nie znoszą
Tyś mocą z nieba...
niedostępną manną
na sile podtrzymującą
niezwyciężone życie
moim skarbem
radością na ziemi

Hymnem istnienia...
moje serce przepełniasz
powierzasz tajemnicę
trwania w tobie
na wieczność zachowam
żyjąc tobą skrycie
Do końca ziemskich dni...
moja miłości
z tobą pozostanę
niestraszna mi samotność
ani duszy łkanie
tobie śpiewać będę
na życia mojego polanie

Niezłomnie
w nieskończoność...

Napisany dnia, środa 14 stycznia 2015 roku, godzina 15:10

2 komentarze:

  1. "Miłość najcenniejszym skarbem" Piękne słowa / mądre i refleksyjne wiersze. Chwytają za serce, wzruszają, a więc podoba mi się strona, nawet bardzo. Pomyślności życzę i pozdrawiam. Jan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Ciebie Janie i bardzo dziękuje za uznanie i miłe pozdrowienia. Także pozdrawiam Ciebie i życzę pięknego słonecznego oraz miłego dnia...

      Usuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarz
Pozdrawiam bardzo serdecznie

...POEZJA I PROZA ŻYCIA...

...POEZJA I PROZA ŻYCIA...
...Każdy jej w życiu doświadcza...

...WCZEŚNIEJSZE I NAJNOWSZE...

TŁUMACZ

HCH ® AUTORKA "SERCA GŁOSU"

HCH ® AUTORKA "SERCA GŁOSU"
PRAWA AUTORSKIE HCH ® Na stronie " SERCA GŁOS " Publikuję wyłącznie własną twórczość, o różnorodnej tematyce z osobistych życiowych spostrzeżeń. Również, w oparciu o autentyczne i realne doświadczenia z mojego życia. Prawa Autorskie, także dotyczą moich prywatnych zdjęć w Galerii. Toteż, wszelkie ich kopiowanie i powielanie oraz publikowanie moich dzieł amatorskiej twórczości, bez mojej wiedzy, zgody i Autorstwa jest zabronione Prawami Autorskimi z art. praw: (Dz.U. 1994 nr 24 poz.83 z zm.) © Zapraszam również na moją nową stronę bloga „MOJA CODZIENNOŚĆ” wejście znajduje się w zakładce. Dziękuje za uwagę, prawość a także za odwiedziny i czytanie oraz za życzliwie szczery głos Waszych Serc ❤ Halina

...DZIĘKUJE BARDZO - ŻE JESTEŚCIE SERCA ❤

...DZIĘKUJE BARDZO - ŻE JESTEŚCIE SERCA ❤