środa, 24 czerwca 2015

MOJA MIŁOŚCI

Miłość -
Jest Najcenniejszym
Życia Skarbem...

Cóż z tobą zrobili...
że tak samotnie konasz
z dala od świata
który odrzucił
twój jasny blask
na całe lata
Zdeptali twój honor...
z godności odarli
kpiąc z twojej mocy
szyderstwem
przyodzieli cię
w łachmany

Pomimo goryczy...
którą karmiona jesteś
wciąż w moim sercu
nieustannie bijesz
promiennym światłem
którego nie znoszą
Tyś mocą z nieba...
niedostępną manną
na sile podtrzymującą
niezwyciężone życie
moim skarbem
radością na ziemi

Hymnem istnienia...
moje serce przepełniasz
powierzasz tajemnicę
trwania w tobie
na wieczność zachowam
żyjąc tobą skrycie
Do końca ziemskich dni...
moja miłości
z tobą pozostanę
niestraszna mi samotność
ani duszy łkanie
tobie śpiewać będę
na życia mojego polanie

Niezłomnie
w nieskończoność...

Napisany dnia, środa 14 stycznia 2015 roku, godzina 15:10

2 komentarze:

  1. "Miłość najcenniejszym skarbem" Piękne słowa / mądre i refleksyjne wiersze. Chwytają za serce, wzruszają, a więc podoba mi się strona, nawet bardzo. Pomyślności życzę i pozdrawiam. Jan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Ciebie Janie i bardzo dziękuje za uznanie i miłe pozdrowienia. Także pozdrawiam Ciebie i życzę pięknego słonecznego oraz miłego dnia...

      Usuń

...Słowa ~ To życiodajne perły a więc spraw, by dodały Komuś w potrzebie niezbednej do Życia energi ~ Podnosząc potrzebującego na Duchu i Sercu ❤ Dokonujesz nimi życiodajnego Cudu ~ Pamiętaj też, że dobra Karma zawsze wraca do Darczyńcy tych bezcennych i nadzwyczajnych Pereł...
...Bardzo dziękuje ~ za każdą, tu pozostawiąną Perłę Twojego Istnienia...

...Codzienność ~ Poezja i proza życia...

...Codzienność ~ Poezja i proza życia...
...Każdy jej w życiu doświadcza...

...Wcześniejsze i najnowsze publikacje...