sobota, 21 lutego 2015

MAMO

Mojej Mamie

Wiem...
pełnią mojej
w Bogu świadomości

Że gdzie teraz jesteś
jest ci lżej
mniej bólu i rozczarowań
niepewności jutra
że oczekujesz tam mnie

Tyle tylko
że jest mi przykro
tak nagle stąd odeszłaś
taka pustka i cisza
tyle rozmów niedokończonych

Po twoim odejściu
ciężkie czasy
dla nas tu nastały
dużo cięższe niż te przedtem
szczególnie dla mnie i ojca

Oboje
nie możemy się pozbierać
z tego co nam obu
podstępnie i zawistnie zrobiono
w celu nas unicestwienia

Nie wiele brakowało
abyśmy się z tobą
przedwcześnie tam spotkali
a może szkoda
że do tego nie doszło

Zbyt dużo tego było
by ująć to
w strofy wiersza
pełnego bólu i samotności
dlatego poczekaj

Tam na mnie
z moimi
dwoma Aniołami
z wszystkimi którzy są
za tęczowym mostem życia

Gdy przybędę
do domu wieczności
dokończymy to
co na ziemi się zaczęło
i wszystkie nasze rozmowy

Niedokończone
zakończymy
z uśmiechem na twarzy
teraz mamo pozwól
że pomilczę

Zanim
poddam się zadumie
złożę białe róże u twoich stóp
uśmiechem serca
zapalę ci światło mojej duszy

Niech płonie
miłością i życiem
teraz i na zawsze bez końca
w archipelagu gwiazd
na mocy złotego słońca

Nim zapukam
do Niebios bram
gdy dzień ten nastanie
bądź z Bogiem
i czekajcie na mnie tam

Teraz
Duchem i sercem moim
kieruję się
w stronę ciszy
i światła wszech istnienia

...Kocham cię mamo

To ja twoja córka
do zobaczenia
Bóg z tobą

Dla ciebie Mamo ja...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

...Słowa ~ To życiodajne perły a więc spraw, by dodały Komuś w potrzebie niezbednej do Życia energi ~ Podnosząc potrzebującego na Duchu i Sercu ❤ Dokonujesz nimi życiodajnego Cudu ~ Pamiętaj też, że dobra Karma zawsze wraca do Darczyńcy tych bezcennych i nadzwyczajnych Pereł...
...Bardzo dziękuje ~ za każdą, tu pozostawiąną Perłę Twojego Istnienia...

...Codzienność ~ Poezja i proza życia...

...Codzienność ~ Poezja i proza życia...
...Każdy jej w życiu doświadcza...

...Wcześniejsze i najnowsze publikacje...