piątek, 20 lutego 2015

GŁOS DUSZY

Sercu mojemu...

Posłuchaj moje skołatane serce
dlatego że jesteś w wielkiej rozterce
rozweselę cię o świcie
rozraduję powoli
będziesz w życia zachwycie
najpiękniejszą szatą miłości otulone

Zajaśniejesz o poranku
radośnie rozdając uśmiech
szczęścia puchar będziesz nosić
miłości oddechem ozdobiony

Przybywam z daleka teraźniejszym czasem
z krainy pokoju gdzie żyję
z trzeciego wymiaru w którym istnieję
pokonuję przestrzeń by w tobie być

Oddalone przybliżam na wyciągnięcie ręki
byś poczuło bliskość dotyku ciepła
dostrzegało w ciemności jak w blasku dnia
otwieram co zamknięte

Przybywam bo mnie oczekujesz
przybliżam bo pragniesz
pozostanę bo mnie potrzebujesz
pokonam czas niepokonany

Zmogę granice zapomnienia
zatrę ślady tęsknoty
aby dać tobie ogień miłości
jestem i wypełnię ciebie do pełna
spełnię pragnienia pozostając
wszak w tobie jest moje miejsce...

Dusza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

...Słowa ~ To życiodajne perły a więc spraw, by dodały Komuś w potrzebie niezbednej do Życia energi ~ Podnosząc potrzebującego na Duchu i Sercu ❤ Dokonujesz nimi życiodajnego Cudu ~ Pamiętaj też, że dobra Karma zawsze wraca do Darczyńcy tych bezcennych i nadzwyczajnych Pereł...
...Bardzo dziękuje ~ za każdą, tu pozostawiąną Perłę Twojego Istnienia...

...Codzienność ~ Poezja i proza życia...

...Codzienność ~ Poezja i proza życia...
...Każdy jej w życiu doświadcza...

...Wcześniejsze i najnowsze publikacje...