wtorek, 9 lutego 2016

JESTEM

Bóg
chciał bym była
jestem w mocy Jego
zawsze i wszędzie
dniem i nocą...
ufam - tylko Jemu

Choćbym szła boso
pustynią przez góry i doliny
pośród stada wilków...
wiem - że nic mi nie będzie

Gdybym nawet
pod niebem mieszkała
piła wodę i ziarna zbóż jadła
On jest - ze mną wszędzie...

Gdzie szumią drzewa
pośród kwiecia polnego
w czasie sztormu i ognistych burz
czuwa - nade mną...

Niczego się nie lękam
bo jestem z Nim
Bóg mówi
jeśli jesteś ze Mną
Ja Jestem z tobą
któż - przeciw nam...

Napisany dnia 18 sierpnia 2014 roku, godzina 10:12

10 komentarzy:

  1. Wiara pomaga w życiu, a szczególnie w jego trudach. Piękny wiersz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie Tak Droga Gigo, kiedy jesteśmy z Bogiem ufając tylko Jemu a także gdy wyłącznie w Nim pokładamy nadzieję, jest nam o dużo lżej znosić to wszystko co nas na co dzień w życiu spotyka. Dziękuje bardzo Kochana, za Twoje mądre słowa i uznanie mojego skromnego bardzo zwyczajnego pisania, tego co w moim sercu noszę. Moc serdeczności dla Ciebie Serce *

      Usuń
  2. Piękny wiersz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Agniesiu :) Bardzo dziękuje i pozdrawiam Cię serdecznie, życząc Tobie cudownego dnia i całego tygodnia...

      Usuń
  3. Wspaniały wiersz, rodzaj kierunkowskazu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. M & M witam Cię i pozdrawiam bardzo serdecznie, dziękując za pozostawione słowa pod moim wierszem a szczególnie za odwiedziny i czytanie mojej amatorskiej poezji, jak też za miłe życzenia które duchem i sercem Ku Tobie Odwzajemniam :) Życząc Ci pomyślnego i dobrego dziś dnia a także całego tygodnia - Bardzo mi miło że Jesteś Serce *

      Usuń
    2. Dziękuje Halinko, z wzajemnością. Miło mi, że mogę Cię czytać :)

      Usuń
    3. Dziękuje ślicznie M & M :) Mi również jest miło że mnie odwiedzasz i czytasz, raz jeszcze życzę Ci miłego i radosnego dnia...

      Usuń
  4. Tak właśnie, Bóg chciał aby każdy z nas istniał, bez wyjątku. Gdyby tak nie było, nie istniałby żaden człowieka. Mocna i wytrwała Jesteś i to, budzi we mnie podziw i szacunek do Twojej osoby. Serdeczności Halinko

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezwyczajnie i pięknie Jesteś, ni każdy tak potrafi. Kłaniam się! Serdeczności Halinko

    OdpowiedzUsuń

...Słowa ~ To życiodajne perły a więc spraw, by dodały Komuś w potrzebie niezbednej do Życia energi ~ Podnosząc potrzebującego na Duchu i Sercu ❤ Dokonujesz nimi życiodajnego Cudu ~ Pamiętaj też, że dobra Karma zawsze wraca do Darczyńcy tych bezcennych i nadzwyczajnych Pereł...
...Bardzo dziękuje ~ za każdą, tu pozostawiąną Perłę Twojego Istnienia...

...Codzienność ~ Poezja i proza życia...

...Codzienność ~ Poezja i proza życia...
...Każdy jej w życiu doświadcza...

...Wcześniejsze i najnowsze publikacje...