niedziela, 8 października 2017

MOJA MIŁOŚCI

To dzięki tobie
tak mocno i odważnie stoję
na ziemskim padole
gdzie człowiecze życie
nie zawsze jest łaskawe
skąpiąc codziennej radości
niosąc często z sobą
bólu smak gorzki

Wtedy w moim sercu najpiękniej
jak mogłaś zaistniałaś – jesteś
swoją mocą kojąc moje serce
pocieszając życia nadzieją
na dni cudniejsze
kiedy to słońce zajaśnieje
a niebo się wokół
błękitem rozpromienieje...

Mimo jesieni i zimy wiosna nadchodzi
i że życie od nowa się rodzi
że wiatr z deszczem
ożywi kolorami kwieciste dywany
że też ptaki będą cudownie śpiewały
tak jak wówczas – kiedy to
po raz pierwszy w moim ziemskim istnieniu
jej życiodajnych uroków zaznałam...

Nawet nie wiesz
jak bardzo boję się myśleć
że niespodziewanie
któregoś dnia
mogłoby mi ciebie zabraknąć
dlatego we mnie niezłomnie trwaj
wystarczy mi to co posiadam
bo ty jesteś dla mnie najcenniejsza...

Już nie potrzeba mi niczego
z wyjątkiem tylko i wyłącznie ciebie
moja jedyna życiodajna miłości...
która masz swój wiekuisty pałac w Niebie
...Miłość ~ Pisze najpiękniejszy scenariusz Człowieczego Istnienia...
Napisany dnia, piątek 19 lutego 2016 roku, godzina 17:15

5 komentarzy:

  1. Dobrze, że tak patrzysz na życie. To pomaga być szczęśliwym. * mnie nie ma na blogu, bo ciągle czekam na zabieg wstawienia endoprotezy biodra i jestem bardzo zestresowana i pomału załamuję się. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uszy do góry. Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Witaj Grażynko :) Tak właśnie patrzę, bo inaczej nie umiem. Mam nadzieję, że wróciłaś do zdrowia, czego Ci z serca życzę. Nie załamuj się i nie stresuj, bo to nie sprzyja zdrowiu. Nadzieja, to najlepszy i najcenniejszy lek na wszystko, dzięki któremu jesteśmy w stanie nadal funkcjonować. A zatem zachowaj nadzieję, a wszystko będzie dobrze i mam nadzieję, że tak właśnie jest. Ja również, ostatnio mało bywam na moich blogach, z powodu braku czasu - który, przeznaczam na bardziej realne życie. Ale nie znaczy, że je opuściłam bo tak nie jest. Nadal bedę je kontynuować w pisaniu, tyle że rzadziej i nie ukrywam że liczę na Twoje u mnie odwiedziny, chociażby od czasu do czasu tak jak i ja u Ciebie oraz u pozostałych blogowych przyjaciół. Ponieważ, zdrowych relacji nie należy zapominać i zaniedbywać a szczególnie trzeba dbać o zawartą raz na zawsze Przyjaźń. Dlatego że góra z górą się nie zejdzie, a człowieka można wszędzie spotkać i nigdy nic nie wiadomo kiedy do realnego się spotkania może dojść, co z pewnością dla każdej ze stron może być ogromnie miłym wydarzeniem :) W związku z czym, ja sobie bardzo cenię dosłownie każdą szczerą Przyjaźń - tak realną jak i wirtualną bo i ona także realna jest, inaczej by nas tu nie było a nasze blogi byłyby widmem, a tak przecież nie jest bo każdy z nas jako piszący jest realnym Człowiekiem i to jest bezcenne, zwłaszcza w dzisiejszym świecie...

      Moje słowa, dotyczą także Probusa, którego bardzo ogromnie cenię jako prawego Człowieka i Przyjaciela :)

      Bardzo ogromnie Wam Obojgu dziękuje, za Waszą prawość i szczerość a nade wszystko za wieloletnią Przyjaźń. Serdecznie Was pozdrawiam - śląc ku Wam moc serdeczności i życząc nade wszystko zdrowia i miłego każdego dnia...

      Usuń
  2. Nie mam tak poetyckiej natury, ale czytam z przyjemnością. Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Probusie :) Może i nie poetycką, ale z pewnością pisarską i bardzo Człowieczą a to sie liczy najbardziej. Miło mi ogromnie, że wciąż mnie odwiedzasz i czytasz mój amatorski głos serca, który tak pięknie komentujesz z serca płynącymi słowami. Bardzo Ci za ten Człowieczy gest - dziękuje! Moc serdeczności dla Ciebie Probusie

      Usuń

...Słowa ~ To życiodajne perły a więc spraw, by dodały Komuś w potrzebie niezbednej do Życia energi ~ Podnosząc potrzebującego na Duchu i Sercu ❤ Dokonujesz nimi życiodajnego Cudu ~ Pamiętaj też, że dobra Karma zawsze wraca do Darczyńcy tych bezcennych i nadzwyczajnych Pereł...
...Bardzo dziękuje ~ za każdą, tu pozostawiąną Perłę Twojego Istnienia...

...Codzienność ~ Poezja i proza życia...

...Codzienność ~ Poezja i proza życia...
...Każdy jej w życiu doświadcza...

...Wcześniejsze i najnowsze publikacje...