piątek, 16 czerwca 2017

BÓG MÓWI


Bacz jak używasz rozumu
w myśli, słowie i czynie
oraz w swym zachowaniu
bo to wszystko...
co myślisz, mówisz
czynisz i jak się zachowujesz
mówi o twojej duchowości i sercu
a także o pełnej twej istocie istnienia
w moim Boskim Obliczu
pośród ludzi wśród których
cię od zarania postawiłem
a więc nie przynoś
Mi i sobie hańby i wstydu
a przede wszystkim
wiekuistego sobie potępienia...

Gdyż twoje myśli, słowa i czyny
nie są Moimi a więc
drogi swej we Mnie strzeż...

Jeżeli zaś postępujesz
wbrew Mej odwiecznej woli i prawu
bezczeszcząc swą duszę i serce
niszcząc moje w tobie Boskie dzieło
istnienia ciebie i tego świata...
niosąc ludzkiemu społeczeństwu
wszelkiego rodzaju zło i nieprawość
w oparciu o nierozumność i niegodziwość
kłamiąc, oszukując i mordując
życie jakie z miłości stworzyłem
ku dobru i twemu wiekuistemu istnieniu
nie ceniąc mojego Boskiego daru
nie zasługujesz na Moje miłosierdzie
i wszech-łaskę istnienia ze Mną
w świecie miłości i pokoju...

Prędzej wybaczę niewierzącemu we Mnie jako Stwórcę
aniżeli tobie jeśli świadomie bezcześcisz...
Moje Boskie dzieło Życia

A zatem wiedz że
wszystko zależy od ciebie samego
bez względu na życiowe okoliczności
oraz wszelkiego rodzaju zawirowania świata
w jakich na drodze swego istnienia masz udział
winieneś być zawsze i wszędzie...
rozumny, pokorny i prawy
Ja darując ci wraz z życiem wolną wolę
rozumność ducha i czułość serca
w całokształcie istnienia Mego życiodajnego wszech-dzieła
w którym ty dokonujesz ostatecznego wyboru...
o swoim dalszym współistnieniu
ze Mną i pośród ludzi ziemi
których wiekuiście umiłowałem
dlatego nie sądź abyś nie był sądzony...

Jak ty postępujesz wobec wszystkich swych bliźnich
tak Ja zapewne postąpię wobec ciebie
Jako Twój Jedyny Bóg i Ojciec

Napisany dnia, czwartek 20 października 2016 roku, godzina 09:49

Nie istotne jest jakim Imieniem Go nazwiesz...
ponieważ najistotniejsze od wieków było i jest to
że Był – Jest i Będzie zawsze Jeden Jedyny
Bóg Stwórca ~ Ojciec wszelkiego wszech-istnienia
kosmosu i Ziemi-wszystkiego we wszystkim nieskończenie
i mam nadzieję – że to każdy wie bądź wiedzieć powinien
oraz to że Był i Jest Bogiem Miłości i Życia
również to byśmy dochowali Jego Majestatowi-Wierności...


Moc serdeczności dla moich Przyjaciół i Gości ❤

4 komentarze:

  1. Dobroć dobrocią odpłaca się. Oby wszyscy ludzie chcieli to zrozumieć. Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak powinno być ale nie zawsze jest, bo też za dobroć jak niekiedy otrzymuje się solidne baty, wiem to z własnych doświadczeń. Myślę też, ze ludzie doskonale rozumieją dobroć, lecz nie chcą jej odwzajemniać bo wydaje im się ona mało opłacalna i dlatego jest tak jak jest. Mój sposób myślenia, jest podobny do Twojego i właśnie oby chcieli. Moc serdeczności Probusie

      Usuń
  2. Bardzo mądre treści poruszasz. Dziwi mnie tylko, dlaczego nie mówi się tego, co się tak naprawdę w tej kwestii myśli? Świat byłby o wiele lepszy i prostszy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Zgadzam się z treścią Twojego komentarza. Mnie już nic nie dziwi, bo wiem - że są tacy, którzy się boją lub po prostu nie chcą, gdyż jest im tak wygodnie. Prawda, byłby lepszy ale jak widać większość woli taki jaki obecnie jest i to jest przykre. Również Cię pozdrawiam!

      Usuń

...Słowa ~ To życiodajne perły a więc spraw, by dodały Komuś w potrzebie niezbednej do Życia energi ~ Podnosząc potrzebującego na Duchu i Sercu ❤ Dokonujesz nimi życiodajnego Cudu ~ Pamiętaj też, że dobra Karma zawsze wraca do Darczyńcy tych bezcennych i nadzwyczajnych Pereł...
...Bardzo dziękuje ~ za każdą, tu pozostawiąną Perłę Twojego Istnienia...

...Codzienność ~ Poezja i proza życia...

...Codzienność ~ Poezja i proza życia...
...Każdy jej w życiu doświadcza...

...Wcześniejsze i najnowsze publikacje...