.

SERCA GŁOS...

...KAŻDE SERCE MA PRAWO GŁOSU ~ DAŁ MU TO PRAWO SAM BÓG

ZAPRASZAM WAS MOI KOCHANI ❤ DO MOJEGO NOWEGO POETYCKIEGO BLOGA "SŁOWIANIE" DOŃ WEJŚCIE Z ZAKŁADKI

ZAPRASZAM WAS MOI KOCHANI ❤ DO MOJEGO NOWEGO POETYCKIEGO BLOGA "SŁOWIANIE" DOŃ WEJŚCIE Z ZAKŁADKI

piątek, 16 czerwca 2017

BÓG MÓWI


Bacz jak używasz rozumu
w myśli, słowie i czynie
oraz w swym zachowaniu
bo to wszystko...
co myślisz, mówisz
czynisz i jak się zachowujesz
mówi o twojej duchowości i sercu
a także o pełnej twej istocie istnienia
w moim Boskim Obliczu
pośród ludzi wśród których
cię od zarania postawiłem
a więc nie przynoś
Mi i sobie hańby i wstydu
a przede wszystkim
wiekuistego sobie potępienia...

Gdyż twoje myśli, słowa i czyny
nie są Moimi a więc
drogi swej we Mnie strzeż...

Jeżeli zaś postępujesz
wbrew Mej odwiecznej woli i prawu
bezczeszcząc swą duszę i serce
niszcząc moje w tobie Boskie dzieło
istnienia ciebie i tego świata...
niosąc ludzkiemu społeczeństwu
wszelkiego rodzaju zło i nieprawość
w oparciu o nierozumność i niegodziwość
kłamiąc, oszukując i mordując
życie jakie z miłości stworzyłem
ku dobru i twemu wiekuistemu istnieniu
nie ceniąc mojego Boskiego daru
nie zasługujesz na Moje miłosierdzie
i wszech-łaskę istnienia ze Mną
w świecie miłości i pokoju...

Prędzej wybaczę niewierzącemu we Mnie jako Stwórcę
aniżeli tobie jeśli świadomie bezcześcisz...
Moje Boskie dzieło Życia

A zatem wiedz że
wszystko zależy od ciebie samego
bez względu na życiowe okoliczności
oraz wszelkiego rodzaju zawirowania świata
w jakich na drodze swego istnienia masz udział
winieneś być zawsze i wszędzie...
rozumny, pokorny i prawy
Ja darując ci wraz z życiem wolną wolę
rozumność ducha i czułość serca
w całokształcie istnienia Mego życiodajnego wszech-dzieła
w którym ty dokonujesz ostatecznego wyboru...
o swoim dalszym współistnieniu
ze Mną i pośród ludzi ziemi
których wiekuiście umiłowałem
dlatego nie sądź abyś nie był sądzony...

Jak ty postępujesz wobec wszystkich swych bliźnich
tak Ja zapewne postąpię wobec ciebie
Jako Twój Jedyny Bóg i Ojciec

Napisany dnia, czwartek 20 października 2016 roku, godzina 09:49

Nie istotne jest jakim Imieniem Go nazwiesz...
ponieważ najistotniejsze od wieków było i jest to
że Był – Jest i Będzie zawsze Jeden Jedyny
Bóg Stwórca ~ Ojciec wszelkiego wszech-istnienia
kosmosu i Ziemi-wszystkiego we wszystkim nieskończenie
i mam nadzieję – że to każdy wie bądź wiedzieć powinien
oraz to że Był i Jest Bogiem Miłości i Życia
również to byśmy dochowali Jego Majestatowi-Wierności...


Moc serdeczności dla moich Przyjaciół i Gości ❤

1 komentarz:

  1. Dobroć dobrocią odpłaca się. Oby wszyscy ludzie chcieli to zrozumieć. Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarz
Pozdrawiam bardzo serdecznie

...WCZEŚNIEJSZE I NAJNOWSZE...

...POEZJA I PROZA ŻYCIA...

...POEZJA I PROZA ŻYCIA...
...Każdy jej w życiu doświadcza...

HCH ® AUTORKA "SERCA GŁOSU"

HCH ® AUTORKA "SERCA GŁOSU"
PRAWA AUTORSKIE HCH ® Na stronie " SERCA GŁOS " Publikuję wyłącznie własną twórczość, o różnorodnej tematyce z osobistych życiowych spostrzeżeń. Również, w oparciu o autentyczne i realne doświadczenia z mojego życia. Prawa Autorskie, także dotyczą moich prywatnych zdjęć w Galerii. Toteż, wszelkie ich kopiowanie i powielanie oraz publikowanie moich dzieł amatorskiej twórczości, bez mojej wiedzy, zgody i Autorstwa jest zabronione Prawami Autorskimi z art. praw: (Dz.U. 1994 nr 24 poz.83 z zm.) © Zapraszam również na moją nową stronę bloga „MOJA CODZIENNOŚĆ” wejście znajduje się w zakładce. Dziękuje za uwagę, prawość a także za odwiedziny i czytanie oraz za życzliwie szczery głos Waszych Serc ❤ Halina