czwartek, 23 czerwca 2016

TATUSIU

Dziękuje że Jesteś...
za każdy sumiennie poświęcony
mojemu istnieniu dzień...
za miłości kwiaty...
które w dzień moich narodzin
Mamusi i mi podarowałeś...

Za Twoją wiarę i ufność Bogu
która ocaliła moje życie...
z powodu czego stracił byś własne
za to jak mnie uczyłeś...
każdego słowa i kroku na ziemi
szanować i kochać Boga oraz ludzi
za każdy życia Twojego trud...
za obrazy miłości sercem malowane
odzwierciedleniem duszy Twojej...

Najbardziej za Twoją wytrwałość...
w miłości do Boga z nadzieją
na zbawienne jutro i piękniejszy dzień...
pomimo piekła...
które Tobie u schyłku życia
najbliżsi którym ufałeś – zgotowali...

Dziś przy mnie Jesteś...
za co Panu Bogu sercem dziękuję
że mogę o Ciebie się troszczyć...
tak jak Ty ongiś o mnie...
za to że byłeś zawsze dla mnie
prawdziwie męskim Autorytetem
jestem z Ciebie bardzo dumna...
dziękując Bogu za Twoje Ojcostwo
Boga i Ciebie miłując na wiek wieków...

W Świąteczny Dzień Ojca
wszystkiego co najpiękniejsze...
z całego serca Tobie życzę
niechaj Dobry Bóg Cię Błogosławi
na każdy życia Twojego czas...
nagradzając miłością - miłość Twoją
...Wdzięczna i kochająca Cię córka

Napisany dnia 23 czerwca 2014 roku, godzina 09:14

21 komentarzy:

  1. Ile miłóśći ma ten wiersz aż nieda się tego opisać słowami

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż można dodać, wszystko co najpiękniejsze jest zawarte w tym pięknym , wzruszającym wierszu. Pozdrawiam z głębi serca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojciec, to ktoś bardzo ważny. Nie wielu ojców jest takich, jak napisałaś o swoim w tym wzruszającym wierszu. Pełna miłości i ciepła refleksja, miło się czyta. Bardzo lubię do Ciebie zaglądać, masz delikatne pióro. Pozdrawiam Cię Halinko miło i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, wzruszająco, tak prosto z serca. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Domu, Ksantypo, Różyczko, Oczy, dziękuje bardzo za miłe komentarze i pozdrowienia, które również całym sercem Ku Wam Odwzajemniam :) Śląc Ku Wam Najserdeczniejsze Serdeczności na każdy dzień lata...

      Usuń
  5. Pięknie i wzruszająco o Ojcu. Też chciałbym od moich latorośli, kiedyś usłyszeć takie słowa. Zadumałem się! Uszanowanko Halinko! Karol

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe i bardzo wzruszające słowa dla Taty. Jak zwykle, pięknie! Myślę, że gdybym miał /córkę/ to także takie słowa bym usłyszał. Niestety, nie mam dzieci i to jest moje smutne zmartwienie :( Tylko pozazdrościć Tobie takiego Ojca, a jemu takiej córki. Uszanowanko Halinko

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze, pięknie w słowie i wzruszająco. Mój tato też był wspaniałym człowiekiem, zatrzymałaś mnie i wspomnienia wróciły, dziękuję Halinko :) Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie :)

    Halinko!
    Wszystkiego najlepszego z okazji wczorajszych imienin!
    Serdeczności...

    OdpowiedzUsuń
  8. Mało jest ojców, którym można by tak podziękować.
    Pani ojciec jest wyjątkiem, piękny wiersz.
    Pozdrawiam Pani Halinko
    Marlena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolku, Leszku, Esterko i Marlenko :) Bardzo dziękuje Wam Wszystkim * Za miłe słowa i pozdrowienia - Które Ku Wam Wszystkim z serca Odwzajemniam :) Życząc cudownego i słonecznego lata oraz każdego w nim dnia - Miło mi ogromnie że Jesteście Serca :)

      Usuń
    2. Dzięki, z wzajemnością Halinko. Uszanowanko!

      Usuń
  9. Wiersz dla Taty wzruszył mnie, jest piękny jak i Twoja miłość do niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo Droga Grażynko za Twoje serdeczne słowa w komentarzu i uznanie moich wersów poświęconych mojemu Tatusiowi. Pozdrawiam Cię najserdeczniej jak umiem i życzę Ci samych szczęśliwych i radosnych chwil w spokoju a szczególnie w codziennej miłości - tak od Bliźnich jak i od Przyjaciół

      Usuń
  10. Wzruszająco, piękne słowa o ojcu. Czekałem na Twoje wiersze w salonie poezji, ale zauważyłem, ze od dawna tam nie publikujesz. Dlatego wszedłem, na Twojego bloga. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Anonimowy Czytelniku za pozostawiony miły komentarz. W Salonie już od dawna nie publikuję, bo w sumie nie mam czasu by bywać częściej w internecie, aniżeli mogę sobie na to pozwolić. Może, kiedy przyjdzie zima i zakończę całkowicie moje remonty, to wtedy sobie będę mogła pozwolić na częstsze tu i tam bywanie. Tymczasem pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i życzę dużo słońca i pięknego jeszcze lata oraz miłego dziś dnia...

      Usuń
  11. Miałem wspaniałych rodziców. Niestety, już nie mam. Wszystko co dobre od nich, staram się dać potomnym. Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miło Probusie :) Ja mogę powiedzieć że tylko mój Tatuś był dla mnie najbardziej Człowieczy i to utrwaliło się w moim sercu oraz w spisanych tu wersach. Dziękuję za Twoją piękną wypowiedź o Rodzicach. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i życzę samych cudownych chwil życia o każdym czasie oraz cudownego dzisiejszego dnia...

      Usuń
  12. Również, mam o moim ojcu wspaniałe wspomnienia. Pięknie, wyraziłaś swoją wdzięczność. Pozdrawiam! Xmena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Xmeno :) Nie wszyscy Ojcowie i Matki zostawiają po sobie miłe wspomnienia, ale mój Tatuś właśnie taki był ze bardzo miło zapisał się w moim sercu. Cieszę się że i Twój również taki był czy jest. Dziękuje za dołączenie do moich Obserwatorów, a także za ten właśnie piękny komentarz. Pozdrawiam Cię najserdeczniej i życzę pięknego dzisiejszego dnia oraz reszty lata...

      Usuń
  13. Piękny wiersz ! Wzruszyłam się bo mój tatuś nie żyje od wielu lat...!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Droga Eluniu :) Za odwiedziny a najbardziej za pozostawione słowa w Twoim komentarzu. To przykre ze tracimy najukochańsze Osoby w naszym życiu, ale nic na to nie poradzimy. Jedyna nadzieja i radość, to to że kiedyś się z Nimi ponownie spotkamy :) Mój Tatuś też już od ponad dwóch lat nie żyje (*) Wciąż mi Go brakuje, ale takie jest życie i my też Tam z czasem dołączymy. Ważne jest by za życia pozostawić po sobie miłe wspomnienia i dobro dla potomnych oraz dla naszych Przyjaciół. Pozdrawiam Cię Serce Najserdeczniej i życzę Ci samych wspaniałych chwil życia, a szczególnie cudownego i słonecznego jeszcze lata i dzisiejszego dnia...

      Usuń

...Słowa ~ To życiodajne perły a więc spraw, by dodały Komuś w potrzebie niezbednej do Życia energi ~ Podnosząc potrzebującego na Duchu i Sercu ❤ Dokonujesz nimi życiodajnego Cudu ~ Pamiętaj też, że dobra Karma zawsze wraca do Darczyńcy tych bezcennych i nadzwyczajnych Pereł...
...Bardzo dziękuje ~ za każdą, tu pozostawiąną Perłę Twojego Istnienia...

...Codzienność ~ Poezja i proza życia...

...Codzienność ~ Poezja i proza życia...
...Każdy jej w życiu doświadcza...

...Wcześniejsze i najnowsze publikacje...