sobota, 5 marca 2016

BOGU DZIĘKI

Kotusia jest już w domu od przed północy, tak jakoś nas cknęło by raz jeszcze przed spaniem wyjrzeć na podwórze i ją zawołać, a tym czasem jakiś czas po opublikowaniu mojego ogłoszenia z prośbą o jej odnalezienie, siedziała przed wejściem do domu. Cieszę się z tego powodu bardzo i tak, jak wczoraj trapił mnie smutek tak dziś moje serce się raduje. Myślę, że też to Wasza Kochani zasługa bo jakkolwiek by nie było to Każdy z Was z Serca mi życzył jej się odnalezienia, a więc się i Wasze życzenia tym samym spełniły, za które Wam moi Najmilsi bardzo i to bardzo całym moim sercem Dziękuje - Życząc Wam Kochani spokojnego i miłego dziś wieczoru oraz dobrej nocy - Moc serdeczności dla Każdej i Każdego z Was * Różyczki są z mojego ogródeczka dla Was z mojej serdecznej wdzięczności za szlachetność i dobro Waszych Serc i że Jesteście ze mną w każdej chwili dnia i nocy - co najbardziej sobie w naszej wzajemnej Przyjaźni cenię i raz jeszcze bardzo dziękuje... 

18 komentarzy:

  1. Bardzo , bardzo się cieszę :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie Droga Grażynko, ja też się bardzo cieszę i Miłeczka też, bo jest już w swoim z nami domu. Co prawda jest zdezorientowana i przestraszona ale myślę, że już jutro będzie lepiej bo śpi na swoim posłanku, je swoje ulubione jedzonko i pije ze swoich miseczek. Najważniejsze, że już jest :) Pozdrawiam Cię Serce bardzo serdecznie i życzę Ci także spokojnej nocy, dobranoc...

      Ja trochę siedzę na blogu i nieco zmieniam, żeby nie był takim tasiemcem i myślę, że będzie lepiej. Bo tamta szata bloga, była zbyt obszerna a po zatem, za dużo tego wszystkiego było. Chciałabym, ażeby i moim czytelnikom lepiej się czytało bez tych wszystkich fidrigałków. Jutro postaram się poodwiedzać Wasze blogi, by też pozostawić chociaż u Każdego kilka słów. Do zobaczenia Kochana Grażynko :)

      Usuń
  2. Halino, bardzo się cieszę z powrotu Twojej koteczki :)))
    Dziękuję za piękną różyczkę !!
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej niedzieli !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo Droga Eluniu :) Również i ja jestem już pełna radości z powrotu mojej Kotusi do domu i że jest pośród nas zadowolona i bezpieczna. Moc serdeczności dla Ciebie Kochana Eluniu *

      Usuń
  3. Też ucieszony jestem, że się odnalazła :))) Pilnuj jej! Aga, dziękuje za pozdrowienia i również Cię pozdrawiam. Uszanowanko Halinko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo Leszku :) Pilnuje ale nie wiem, czy wiesz jak to jest z kotami. Siedzi w domu a za chwile chce iść na dwór i tak w kółko, wtedy właśnie bywa różnie. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i życzę Tobie i Agusi spokojnego i miłego wieczoru...

      Usuń
  4. Tak po obejściu Twoich stronek, doszedłem do wniosku, że te oba wpisy tu na stronie poezji, za nic nie pasują. Może je przenieś na nową stronkę codzienności, myślę, że tam pasowały by bardziej. Wybacz, że ośmielam się Ci radzić, ale zrób tak jak będzie Tobie pasować. Uszanowanko Halinko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby tak, ale w sumie to nie było to czego od tego stylu bloga oczekiwałam i znów zmieniam na dawny styl, tylko w innej szacie. Też nie bardzo mi te wpisy pośród wierszy odpowiadają, ale nie wiem jak je przenieść na ten blog codzienności. Wstawiłam je tu będąc w smutku pod wpływem impulsu, z powodu zaginięcia mojej kotusi. Po zatem wtedy jeszcze nie miałam tego blogu o codzienności i dlatego się to ogłoszenie tu znalazło. Jeśli wiesz, to mi doradź jak to zrobić. Będę bardzo wdzięczna, za pomoc. Mogłabym te wpisy usunąć ale mi szkoda, bo jakby nie było to Każdy z Was się pod nimi z serdeczności Serca życzliwie wpisał, a ja cenie sobie każde Wasze słowo. Moc serdeczności dla Ciebie Lechistanie

      Usuń
  5. Droga Halinko! Z tego co czytam w treści Twojego wpisu, miałaś w ostatnim czasie wielką przykrość z powodu zaginięcia kotki, ale bardzo się wraz z Tobą cieszę, że się już odnalazła. Natomiast, co do Twoich nowych stronek, to powiem, że się mi podobają. Tyle, że właśnie jak pisze Lechistan obecne treści, nie bardzo pasują do poetyckiej tematyki bloga. W związku z czym, myślę podobnie jak Lechistan, że dobrze byłoby gdybyś je umieściła na swojej nowej stronce, która jest bardziej odpowiednia co do rodzaju treści dotyczącej Twojej codzienności. Oczywiście, uczynisz tak jak dyktuje Ci serce i Twoje osobiste uważanie. Serdeczności i Kłaniam się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety tak jakoś nieraz jest, że mam więcej smutków niż radości ale nauczyłam się z tym żyć, tyle tylko że nie cierpię kiedy niewinne zwierze cierpi, z powodu ludzkiej głupoty i zawiści. Tak na obecną chwilę najważniejsze jest to że się znalazła i jest z nami, z powodu czego bardzo się cieszę. Co do stron to właśnie je przywracam do dawnego stylu, tylko w innej szacie ale nie bardzo wiem jak przenosi się posty z blogu na blog. Dziękuje bardzo Korneliuszu za każde Twoje miłe i życzliwe słowo i pozdrawiam Cię serdecznie, życząc Ci spokojnego i miłego wieczoru...

      Usuń
  6. Witaj Halinko mam nadzieje że u ciebie wszystko w porządku.
    Bo u mnie gości wmiarę piękną pogodę i życie powraca z energią

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Droga Agniesiu za miłą i serdeczną troskę, jeśli chodzi o trudy życia jest w miarę możliwie a pogoda bywa różna, raz świeci słoneczko a innym razem pada deszcz i wieje zimny wiatr, jak to o tej porze roku. Cieszę się że u Ciebie jest wszystko w porządku, tak pogoda jak i życiowa energia i niechaj tak będzie zawsze. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i życzę Tobie samych dobrych chwil życia oraz spokojnej i dobrej nocy...

      Usuń
  7. Smutne, że zginęła ale najważniejsze, że się odnalazła :) W takim razie, podzielam wraz z Tobą radość i to, że smutki już minęły. Widzę, że i stronka szatę zmieniła i powiem, że teraz jest ładniej. Serdeczności Halinko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było smutno ale teraz jest już radośniej, bo kotusia jest już z nami i mam nadzieje że więcej ten incydent się nie powtórzy. Dziękuje ślicznie Deszczowa dziewczyno za miłe słowa, które wiele dla mnie znaczą. Pozdrawiam Ciebie bardzo serdecznie i życzę Tobie dobrej i spokojnej nocy, dobranoc...

      Usuń
  8. Pozdrawiam serdecznie w Wyjątkowym Dniu...
    Wszystkiego dobrego w Dniu Święta Kobiet!
    Uszanowanie z Ukłonami Halinko

    Dobrze, że już się odnalazła a zatem, wszystkie smutki wyrzuć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo miły Janie za tak cudowne Dżentelmeńskie życzenia i za wszelką troskę. Pozdrawiam Ciebie bardzo serdecznie i życzę spokojnej i dobrej nocy, dobranoc...

      Usuń
  9. Wszystkiego co najlepsze, w Dniu Kobiet i wszystkie pozostałe. Wiele radości w życiu! Super zdrówka i spełnienia marzeń!Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo i Tobie miły i Dżentelmeński Probusie za tak niezwykle miłe słowa, które są radością dla mojego serca. Pozdrawiam Ciebie bardzo serdecznie i życzę dobrej spokojnej nocy, dobranoc...

      Usuń

...Słowa ~ To życiodajne perły a więc spraw, by dodały Komuś w potrzebie niezbednej do Życia energi ~ Podnosząc potrzebującego na Duchu i Sercu ❤ Dokonujesz nimi życiodajnego Cudu ~ Pamiętaj też, że dobra Karma zawsze wraca do Darczyńcy tych bezcennych i nadzwyczajnych Pereł...
...Bardzo dziękuje ~ za każdą, tu pozostawiąną Perłę Twojego Istnienia...

...Codzienność ~ Poezja i proza życia...

...Codzienność ~ Poezja i proza życia...
...Każdy jej w życiu doświadcza...

...Wcześniejsze i najnowsze publikacje...